نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ورود سومین هافبك جدید به یووه با طعم پایان رویای بازگشت پوگبا به تورین

ورود سومین هافبك جدید به یووه با طعم پایان رویای بازگشت پوگبا به تورین

 

در حالیكه شایعات رسانه‌ها از خانه‌تكانی در خطر حمله یووه برای فصل جدید خبر می‌دهند، اما این خط میانی بیانكونری است كه در نهایت آرامش در حال پوست‌اندازی و تزریق بازیكنان جدید است. ژائو سانتوز مدیربرنامه‌های جورجینیو هافبك ایتالیایی اما برزیلی‌الاصل باشگاه چلسی در گفتگو با TMW با اشاره به قوت گرفتن شایعات پیرامون موكلش و احتمال انتقال او به یوونتوس، به صورت تلویحی امكان وقوع این اتفاق را نامحتمل ندانست.

 

 

خبر كمی از شایعه جدی‌تر و در عین حال بسیار ساده و روشن است؛ ساری جورجینیو را به یووه خواهد آورد. واكنش شما به این گزاره چیست؟

 

اول از همه باید این نكته را یادآور شوم كه جورجینیو با چلسی قراردادی 5 ساله دارد؛ ضمن آنكه باید كمی بیشتر صبر كرد تا مطئن شویم آیا این علاقه و احتمال كه در رسانه‌ها از آن یاد می‌شود در عمل نیز از سوی ساری و یووه تأیید می‌شود یانه؟ !

 

در صورت ارائه پیشنهاد یووه آیا گذشته جورجینیو در ناپولی مشكلی برای او در یووه بوجود نخواهد آورد؟

 

هرگز؛ جورجینیو بازیكنی كاملاً حرفه‌ای است.

 

آیا موكل شما اساساً تمایلی به بازگشت به ایتالیا و ترك لندن را دارد؟

 

جورجینیو در چلسی كاملاً خوشحال و راضی است و به خوبی در این باشگاه جا افتاده است. نمی‌توانم با قاطعیت مدعی شوم او تمایلی برای ترك چلسی دارد اما اتفاقات بازار نقل و انتقالات امكان بروز هر اتفاقی را ممكن می‌كند. فعلاً بهترین كار صبر است.

 

به نظر شما حضور ساری در رأس كادر فنی یووه آیا باعث تغییر و یا چیزی كه برخی از آن به عنوان «انقلاب تاكتیكی» یاد می‌كنند، خواهد شد؟

 

من 5 سال است كه به‌واسطه حضور موكلم در تیم‌های تحت هدایت مائوریتسیو ساری با او و شیوه‌های فنی‌اش آشنا هستم. بازی تیم‌های او همیشه زیبا است. معتقدم سبك بازی یووه با او تغییر خواهد كرد و آنها مثل همیشه در كنار ارائه بازی تماشاگرپسند به بردهایشان نیز ادامه خواهند داد.

 

در حالیكه 4 سال از قرارداد جورجینیو هافبك برزیلی‌الاصل چلسی با این باشگاه باقیمانده است، با توجه به شایعات رسانه‌ها و عدم‌تكذیب مدیربرنامه‌های او و علاقه سرمربی جدید یووه به او، بعید نیست او سومین هافبكی باشد كه به یوونتوس خواهد پیوست. به عقیده كارشناسان وقوع این انتقال می‌تواند در صورت منتفی شدن تلاش‌های یووه برای به خدمت گرفتن پوگبا، ساویچ و یا حتی زانیولو محقق شود. جورجینیو كه سابقه انجام 17 بازی برای آتزوری را نیز در كارنامه‌اش دارد یكی از بازیكنان مورد علاقه مائوریتسیو ساری (در ناپولی و چلسی) و روبرتو مانچینی (در تیم ملی ایتالیا) است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: